Piegāde un piegāde

Mēs nosūtīsim jūsu preces uz pasta nodaļu vai ar kurjeru ērtākajā veidā. Varat izvēlēties no valstī populārākajiem pārvadātājiem.

Preču piegāde

Piegāde uz mājām, paku punkti un pasta nodaļas ir pieejamas visā Lietuvā un Latvijā. Lai iegūtu sīkāku informāciju par piegādes cenām un saņemšanas vietām un termiņiem, lūdzu, apmeklējiet kases lapu, kad veicat pasūtījumu.

* Standarta piegādes laiks ir 1-5 darba dienas, ja vien uz produkta kartes nav norādīts citādi.

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Mans pasūtījums vēl nav saņemts. Kur viņš ir tagad?

Mēs nosūtām preces tajā pašā dienā, ja preces ir noliktavā. Pirkumiem, kas veikti līdz 14:00. darba dienās un preces ir mūsu noliktavā, mēs tās nosūtīsim tajā pašā dienā.

Kad preces būs nosūtītas, mēs jūs informēsim par to ar SMS un e-pastu, norādot izsekošanas kodu un saiti.

Vairumā gadījumu pēc preču nosūtīšanas tās tiek piegādātas 1-3 darba dienu laikā.

Ja prece nav noliktavā, tās piegāde var aizņemt līdz 3-7 dienām.

Precīzāku informāciju par preces atrašanās vietu var atrast pie katras preces.

Vai mēs strādājam un piegādājam brīvdienās un svētku dienās?

Valsts svētku dienās un brīvdienās mēs esam slēgti un sūtījumus piegādājam pirmajā darbdienā, ja vien pie preces nav norādīts cits piegādes laiks.

Precīzāki piegādes laiki ir pieejami katrai precei, tāpēc, pasūtot preci, varat noskaidrot, kad varat to sagaidīt.

Ja jums ir vēl kādi jautājumi par piegādi, lūdzu, sazinieties ar info@shelly.lv.

Vai mēs piegādājam tieši uz mājām?

Ja vēlaties, lai preces tiktu piegādātas uz jūsu norādīto adresi, jums jāizvēlas kurjerpasta pakalpojums.

Ja izvēlaties kurjerpastu, preces tiks piegādātas uz jūsu mājām vai biroju jūsu norādītajā adresē.

Vai visu preču piegāde ir iespējama nākamajā dienā?

Ja prece ir noliktavā, mēs varam piegādāt preci nākamajā dienā. Ja preces atrodas mūsu partneru noliktavā, piegāde nākamajā dienā nav iespējama, ja vien preces aprakstā nav norādīts citādi.

Ko man darīt, ja saņemu nepareizu produktu?

Ja pēc izkraušanas konstatējat, ka saņemtās preces neatbilst jūsu pasūtītajām precēm, lūdzu, informējiet mūs par to pa e-pastu info@shelly.lv ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.

Ko man darīt, ja saņemu bojātu sūtījumu?

ja iepakojums, izņemot no pasta nodaļas, ir acīmredzami bojāts. Nofotografējiet šo paku pasta nodaļā vai pasta nodaļā tās saņemšanas laikā. Lūdzu, informējiet mūs, pievienojot pārkāpuma fotoattēlu, un mēs darīsim visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu problēmu.

Jums jāinformē mūs 14 dienu laikā pēc tam, kad sūtījums ir atstājis pasta nodaļu.

Ja saņemat preces no kurjera un to iepakojums ir bojāts, pārbaudiet saturu kopā ar kurjeru un, ja redzat bojājumus, nepieņemiet sūtījumu un palūdziet kurjeram aizpildīt bojāta iepakojuma veidlapu. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs varētu atrisināt problēmu.